woensdag 15 januari 2014

Libellen & Juffers

Paardenbijter ♂


Bijschrift toevoegen

Macrootje...

Grote keizerlibel ♂...


Paardenbijter ♂...

Bruinrode ♀...

Balancerende...Steenrode ♀...

Grote keizerlibel ♂ met mijn oude watermerk nog ;-)

Ik merk nu al...dat als ik de foto`s terug kijk..van nog geen jaar
geleden...ik alweer een ander kijk heb op mijn foto`s!
Kon nog maar een klein aantal foto`s selecteren...die ik mooi
genoeg vond...pufffff

Met snack..bruinzandoogje...de vleugeltjes heb ik maar
meegenomen naar huis ;-)

4 opmerkingen:

  1. Dag Jacq.

    Ik zie dat je nog geen reactie hebt ontvangen bij deze één van mij.

    We maken allemaal een evolutie door en soms gaat dat best heel snel.
    Ik merk dit ook bij mij zelf.

    Ook worden we steeds kritischer op ons eigen werk maar dat is best goed als ons dat maar geen foto-dip oplevert.

    Ga zo lekker door ik zal je regelmatig bezoeken.

    Groetjes, Paul C.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie libellen, ook soorten die ik zelf nog niet zo op de foto kon krijgen (grote keizerlibel), en ja herkenbaar, dat we steeds kritischer worden. Ik zag laatst een blog van jij uit 2011 en dacht echt: als ik nu zulke foto's had gemaakt, zou ik ze niet eens meer plaatsen......

    groetjes Ghita

    PS: leuk dat je ook blogt nu.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel...en een teken dat we groeien...mooi toch :D warme groet terug van Jacq

      Verwijderen